Paradise Hotel 2016 [Hot News]



Optagelserne til den nye sæson er netop gået i gang i Mexico, og du kan glæde dig til at se i alt 40 nye afsnit - sæsonen får premiere i foråret 2016. Det er 12. sæson af det populære reality-program og endnu engang er det med smukke Rikke Gøransson, der for tiende gang står i spidsen, som vært. Der er løbet en hel del vand under broen siden, og i dag arbejder Rikke både foran og bagved kameraet. "Castet er ekstraordinært stærkt i år, så dem forventer jeg mig meget af. Det er altid spændende at se, hvordan de reagerer på at være på hotellet, og hvordan de udvikler sig igennem programmet. Starttwistet bliver nervepirrende – ikke mindst for deltagerne. Det er min tiende gang som vært for Paradise Hotel, så programmet betyder selvfølgelig rigtig meget for mig personligt, og jeg glæder mig til at komme i gang, siger Rikke. " Rammerne for sæsonen er samme hotel som sidste år - det smukke luksushotel Casa del sol Occidente i Mexico. Se billederne og læs alt om de nye deltagere her på bloggen: Drengene er: Jonas, 23 år, Farum Joaquin ”Krudte”, 27 år, Nørrebro Mathias, 24 år, Stenlille Cain, 22 år, Randers Kasper, 20 år, Århus Pigerne er: Caroline, 18 år, Frederikssund Tilla, 24 år, København S Michelle, 18 år, Silkeborg Julie, 20 år, Odense Olivia, 21 år, Roskilde
13.44Google Blogspot